pátek 21. června 2013

UglyXpretty 1.díl To jsem já - Rosemary

První díl nového komixu (děj se rozběhne až v jiném díle....)

Ahoj, Tak to jsem já - Rosemary Paster.Bdlím ve Starlight shores v luxusní vile.Povyprávím vám malý a celkem zásadní úryvek z mého života.Hodně lidí mi říká, proč vypadám tak divně když jsem tak bohatá, ale pro mě není zásadní vzhled(zatím), ale bádání.






Zrovna ke mě přišel Richard (Ričrd)
Abychom dále bádali a pracovali nad naším objevem. Richard je no...gay...
Ahoj! řekl Richard
Nazdar! Tak ještě aby přišla Angie  a budeme komplet.... Šli Jsme do pokoje a pracovali na projektu. Angie nakonec nepřišla protože měla nedodělané úkoly.
K večeru jsem se rozhodla zajít si na procházku k rybníku ale pak jsem viděla že jsem v PASTI! Uviděla jsem moji tyranku ze základní školy.
Ta blondýnka se jmenuje Alex a říká se jí Lexie.Ta druhá je její BFF a jmenuje se Ella a říká se jí Ell.
Áá kohopak to tu máme? Řekla Alex.
Naše malá miss fujtajbl   2013!
HAHAHA! Zasmála se Alex.
Ty dvě mě prostě nenechají...Už od základky mě otravujou a ponižujou






Nechte mě napokoji!  Snažila jsem se je alespoň na chvilku oddálit od jejich narážek.
Jéé - tady se někdo snaží projevit svůj trapný názor...
LoL ty jsi úplně pod naši úroveň!
Hele Lexie už musíme jít.
Ale nezapomeň-tohle byl teprve rozjezd!
Ach jo...To je už k nevydržení!Alespoň že mě prodnešek nechaly.




Zítra se na tebe budeme "těšit" neboj a vymyslíme zase ňáký super šprým!
To je prostě můj každodenní život.
Tak se jdu domů vyspat a doufám že zítra na Alex a na Ellu nenarazím.








!A zanechte komentář!

2 komentáře: