neděle 23. června 2013

2. díl UglyXpretty Proměna z hnusky

Ahoj takže mám pro vás druhý díl UglyxPretty který bude hodně dlouhý a doufám že se bude líbit....

Ráno jsem vstala a doufala že nepotkám Alex a Ellu.












¨Převlíkla jsem se a začala jsem se prohlížet v zrcadle, jestli můj vzhled není zas tak děsný...V mé hlavě se zrodil docela dobrý nápad (který zachvíli poznáte)!









No nic. Šla jsem se podívat na Simfest a po chvilce hádejte koho jsem viděla...












Koho jiného než Alex, Ellu a Ginu. Gina je součástí té "super partičky". Abych to zhodnotila Gina teda není zas tak hrozná jako Alex ale taky to není žádné zlatíčko.











Snažila jsem se rychle vypařit z parku a moje vypaření vypadalo dost nadějně - dokonce jsem měla dojem, že si mě ani nevšimly ALE .....












Kampak, kampak! Myslela sis, že nám jako utečeš jo?!? Spustila Ella














Hele, proč vypadáš tak trapácky????
Vítej ve 21. století! Tohle nebylo módní ani v roce raz dva tři!
Ty nám nesaháš ani po kotníky!
Chahahahahahaha! začala se chechtat Gina i s Alex.

Poté, co jsem přijela domů už jsem to nemohla vydržet a  pustila jsem si noťas a koukla se na seznam stylistů.
Táák a teď ještě portfolio
Hmmm dobrý













Haló tady Rosemary Paster.Chtěla bych si objednat stylistu na nutnou úpravu vzhledu.Dobře tak ve tři. Naschedanou!Tak stylistka by u mě měla být ve tři.












Nemilé překvapení - ta stylistka byla Alex!!!








Tak OK, pojedeme do mojí pracovny.



























Vítej v mém studiu...Upozorňuji že budeš vypadat uplně jinak!

Uplně jinak??????
Jasně!Ale neboj se-bude to vypadat dobře...

Alex na mě byla uplně jiná než vždycyky. Byla milá a přátelská.

Chtělo by to uplně nové oblečení a nehty a make up!
Make up?
No a co si čekala????
Páni-vypadáš skvěle
Díky co jsem dlužná?
Ale prosímtě-Nic!
Nechceš jít semnou a s holkama do parku?
JÁ???????
Jasně, ty! Můžeš teď když si hezká patřit k nám!
Říkám si, jestli je to dobré, ale je to super nabídka takže to zkusím....     
OK.
Tak jde se!                 

!POKRAČOVÁNÍ PŘÍŠTĚ!


1 komentář:

  1. ty jo!
    vážně je úplně jiná!
    Ale aspoň vypadá cool!

    OdpovědětVymazat