pondělí 24. června 2013

3. díl UglyxPretty Mejdan

Takže další díl UglyxPretty


Takže holky...Že neuhádnete kdo to je!No vím že byste to neuhádly takže vám to řejknu. Jeto Rosy!Uvedla mě Lexie (ano, už jí tak můžu říkat).
Počkat-TA Rosy?Nemohla věřit Gina
Jasně!
Tak co takhle mejdan dnes u mě doma?Zeptala jsem se
JASNĚ!Řekly holky jednohlasně





Tak jde se!Pořád popoháněla Gina, i když jsme stály před naším barákem.















Napřed jsme si jen tak zatancovaly a pak jsme začaly rozvíjet náš plán.
Takže jaké kluky pozveme?
No naše kluky a kluka pro tebe!
Pro mě?????!!!!??????Vůbec jsem nechápala.
Hlavně si musíme obléct něco sexy!
Tak neasi.....


















Tak my se jdeme převlíct.
OK.Tak zatím!















No Ell nakonec nedorazí, protože k ní dorazila matka a otec na večeři a ona na to zapoměla.....
Hm škoda ale i tak doufám že si to užijeme.....
Tak to nepochybuju!









Hele já jsem zapomněla, že mám teď být někde jinde.Tak se omlouvám že jsem to slíbila-fakt sory. A Matt taky nedojde tak zatím.Matt je Ginin kluk....

Kluci začali přicházet.První přišel Dean. tím mě chtějí seznámit....













Potom přišel Carter.Je to klik Lexie.














PO CHVILCE
Po chvilce jsme (opilí) začali hrát takovou hru.
OK.Zahrajeme si takovou hru která se jmenuje úkol nebo oblečení.Navzájem si dáme úkoly a pokud je někdo nebude ochoten splnit, tak si sundá jeden kus oblečení.Takže začínám!Rosy semnou půjd edo pokoje!
Tak to asi těško!!!!
Zachvíli jsme začali trsat (ve                  spodním prádle).


ALE zachvíli vtrhly do dveří Richard s Angie! úplně jsem zapomněla na vědecké přespání v kostýmech.Ale mě to nevadí-mám teď lepší kamarády!
Nazdárek! co-to-to-to je?Co tu dělá Alex????Zakoktala se Angie v kostýmu  "havajské tanečnice" nebo co a Richatd v nevimčem.
ÁÁále...Tak co-děti přišly z karnevalu?chachca.To je určitě ňáký sluha v kostýmu blázna ne? Začal se posmívat Carter.

To není blázen-to je ninja! No to je prostě Richard.













Co se to s tebou stalo?
Nic co by tě mělo zajímat-a laskavě i s Richardem vypadni!!!!








2 komentáře:

  1. Skvělý díl! Ty jo Rosy se úplně změnila:D hrozně mě pobavil Richard se svým: "To není blázen-to je ninja!" Už se nemůžu dočkat pokračování děj se teď začíná vážně rozjíždět, tenhle komix mě fakt chytnul budu číst dál a dál. ..

    OdpovědětVymazat