pondělí 1. července 2013

4. díl UglyXPretty velké plány

!NOVÝ DÍL!

AAHh to byla včera jízda....
















No nic, převleču se a zapnu net...
















Ou! moje parta mi píše NEJ párty EVER! tak to je na můj první večírek DOST dobrý...

V tom mi zavolala Alex-něco ji napadlo (to něco poznáte za chvíli).
Tak ok budu tam hned!

možná si říkáte, co to jako dělám a kde to jsem...Takže jsem v Richardově "domu" a jdu to tu prozkoumat-Lexie totiž napadlo vloupat se do jeho domu a všechno tam popřehazovat samozřejmě i s partou (prostě potřebujem již plánovat)......









OOOOOOOOOOOOOOooou co je to za H N U S ?!? Je to hnus s velkým H!!!












Co to je? chacha!!!!!
No to teda nevím no....CHICHICHI!!!!

Hele co takhle že bys u nás přespala a naplánovaly bychom "Misi Ri07"???
OK tak jo to zní dobře.




Zasedly jsme k našim Macbookům a začaly shánět lidi a plánovat trasu.
Pak jsme si šly odpočinout k bazénu.
Za chvíli jsme se přemístily do pokoje a já objednala barmana.
Dávaly jsme si jeden drink za druhým...
No potom jsme si zatrsaly...















Ráno jsme si zašly do kavárny a pak do obchoďáku.
Hele byla to super noc, ale za chvíli budu muset dorazit někam jinde....¨















OK já už taky musím tak ahoj!
Čau! A napiš mi na Facebook!
Však jo tak čau!














Jela jsem tomů a....










POKRAČOVÁNÍ PŘÍŠTĚ!












Žádné komentáře:

Okomentovat