středa 3. července 2013

KOMIXOVÁ SOUTĚŽ 2013!!!!!

AHOJ ahoj!,
Mám tu pro vás historicky PRVNÍ soutěž na mém blogu!!!(no dobře blogspotu...)!!!!!!!

CO to je za soutěž?????
je to prosté....do komentů se přihlásíte (jak se přihlásit se dozvíte za pár okamžiků), a já vám do komentů napíšu (dám reagovat kdyby to někomu nedocvaklo...), jaký žánr komixu vytvoříte (romantický, horor atd....). vy mi ho potom pošlete na mejl (kralovnaplanety@seznam.cz) a já ho nečekaně zhodnotím (komixy nebudu zveřejňovat, takže si ho můžete dát na svůj blog). za svůj kreativní výkon dostanete diplom...

JAK se přihlásit?????
to je taky prosté....do komentů napíšete 1. vaše přezdívka 2.odkaz na váš blog (pokud ňáký máte...) 3. z jakých simíků komix budete dělat? (sims 3,2,1 ale tento bod je nepovinný) 4.váš věk

Příklad:
1. Terry
2. http://mysimsworldcz.blogspot.cz/
3. the sims 3
4. 12 (jojo je mi opravdu 12)

PRAVIDLA:
1. komix musí mít minimálně dva díly
2. první díl komixu by se měl na mejlu objevit  NEJPOZDĚJI do 1. Září tudíž na to máte hafo času....
3. DODRŽOVAT PRAVIDLA

3 komentáře: